Časté otázky

1. Doba dodání objednávky.

Zboží které je skladem expedujeme nejpozději do 1 prac. dne od připsání platby na účet, popř. dobírky.
100% zboží v eshopu www.babymama.cz máme skladem.

2. Lze dodat nabízené zboží v jiné velikosti, barvě apod?

Ano lze, naštivte náš partnerský eshop www.mamitati.cz kde si můžete vybrat z větší nabídky sortimentu - velikosti, barvy, vzorů apod. , tento eshop nabízí pouze zboží, které je skladem, nikoliv na objednávku.

 

3. Výběr velikost ložních setů.

Jakou velikost povlečení, setu do postýlky si máme vybrat? V nabídce máte 120x90,135x100 nebo 140x70.

Velikost povlečení je dle Vašeho výběru, v případě , že budete mít zájem i o mantinel je potřeba vědět jaký máte rozměr postýlky. Klasický rozměr bývá 120x60. U takové postýlky vybírejte z námi nabízených rozměru 120x90 nebo 135x100. Tento rozměr určuje velikost povlečení na peřinku v setu a mantinel je šit na postýlku o rozměru 120x60.
Pokud ovšem máte postýlku 140x70 je potřeba vybrat rozměr s označením 140x70. V těchto setech je mantinel šit tak, aby seděl pro tento větší typ postýlky. Např. u kompletních setů kde je součástí i prostěradlo, ozvdobný volánek pod matraci jsou tyto komponenty šity tak aby skutečně seděly na postýlku 140x70.

4. Zásilka přišla poškozena co teď?

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.


Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.

IN TIME tel: +420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

Mamitati - 723 224 224, email: obchod@babymama.cz .


5. Způsoby odeslání zboží.

V rámci ČR:
Přepravní společnosti IN TIME - platby předem a dobírky.
Českou poštou - pouze platba předem.
Postýlky,autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze inTIME kurýrem.

V rámci SK:
Přepravní společnosti UPS - platby předem a dobírky.
Slovenskou poštou - pouze platba předem.
Postýlky,autosedačky a objemnější zboží odesíláme pouze UPS kurýrem.

OSOBNÍ ODBĚR LZE POUZE NA ZÁKLADĚ DOMLUVY PŘEDEM.

6. Reklamace.

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?

Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@babymama.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
  zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
  

    Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

    Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
    O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
    Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
    který Vám na pošleme emailem po nahlášení reklamace.
    Lhůta pro vyřízení reklamace:
    Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

        Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
         1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
              Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
        Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
        Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
        buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
        IN TIME tel: +420 246 092 914
        Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
        2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
        3.  Neodborným zacházením.
        4.  Zboží bylo poškozeno živly.
        5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaníka.
             Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci. 


7. Jakým způsobem provedu objednávku?
Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, telefonicky na telefonním čísle 723 224 224, nebo emailem obchod@babymama.cz .

Na trhu jsme již více jak 10let. Záruka spokojenosti.

 

Přes 99.000 Ks zboží skladem + externí sklady s hračkymi !

 

      Doprava ZDARMA nad 999 Kč                TIP PRO VÁS

 

Ke každé objednávce nad 499kč DÁREK ZDARMA

 

Značky, které u nás zakoupíte

Položka byla vložena do košíku